Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2241 0 36750 & 6944 57 00 89 - Email: dgou@otenet.gr

Σύνδεση Εγγραφή

Συνδεθείτε

Όνομα χρήστη *
Κωδικός *
Θυμήσου με

Δημιουργία λογαριασμού

Τα πεδία που σημειώνονται με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.

Ο κωδικός πρόσβασης απαιτεί τουλάχιστον
8 χαρακτήρες
1 ψηφίο
1 σύμβολο
Ονομα *
Όνομα χρήστη *
Κωδικός *
Επιβεβαίωση κωδικού *
Email *
Επιβεβαίωση email *
Captcha *

Δεν λαμβάνετε καμία απάντηση στα αιτήματά σας SIP

Αιτία: Το τείχος προστασίας σας εμποδίζει τις αιτήσεις εξερχόμενου SIP στη EASYTECH .

  • Ανοίξτε τις θύρες στο τείχος προστασίας σας σύμφωνα με τη διεύθυνσή μας IP που είναι σε λίστα

Αιτία: Το τηλεφωνικό κέντρο σας δεν μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε διακομιστή DNS στο δημόσιο διαδίκτυο.

  • Θα προωθήσουμε το τερματικό URI που καθορίσατε τα κανάλια σας, στους δημόσιους διακομιστές DNS. Πρέπει είτε να διαμορφώσετε έναν τοπικό διακομιστή DNS για να επιλύσετε αυτό το URI είτε να επιτρέψετε την πρόσβαση PBX σας σε δημόσιους διακομιστές DNS.

Αιτία: Δεν βάζετε το τερματικό URI στο Request-URI στα INVITE αιτήματα που στέλνετε στην EASYTECH .

  • Εάν η URI αίτησής σας δεν αναφέρει το τερματικό URI που ρυθμίσατε στα κανάλια σας, θα δείτε τα μηνύματά σας SIP ως κακόβουλα και να τα αποβάλλετε. Η URI αίτηση που θα μας στείλετε πρέπει να είναι στο εξής: <e.164 formatted phone number> @ <URI τερματισμού σας>

 

Παίρνετε 403 Απαγορευμένες απαντήσεις στα αιτήματά σας INVITE

Αιτία: Υπάρχει ένα ACL στα κανάλια σας και μας στέλνετε INVITE αιτήματα από μια διεύθυνση IP που δεν βρίσκεται σε αυτόν τον ACL.

  • Ελέγξτε την παραληφθείσα παράμετρο στην κεφαλίδα Via της απάντησης 403 που σας στέλνουμε: θα σας πει τη διεύθυνση IP από την οποία λαμβάνουμε το αίτημα SIP. Είτε διορθώστε την τοπική δρομολόγηση, ώστε να μας στέλνετε SIP από μια διεύθυνση που βρίσκεται ήδη στο ACL σας, είτε να προσθέσετε αυτή την άλλη διεύθυνση στο ACL

Αιτία: Υπάρχει μια λίστα διαπιστευτηρίων στα κανάλια σας και η εξακρίβωση ταυτότητας του INVITE είναι εσφαλμένη λόγω λάθους ονόματος χρήστη / κωδικού πρόσβασης

  • Βεβαιωθείτε ότι το όνομα χρήστη / ο κωδικός πρόσβασής σας, αντιστοιχεί σε ένα όνομα χρήστη στη λίστα διαπιστευτηρίων. Μια δοκιμή είναι να καταργήσετε τη Λίστα διαπιστευτηρίων και να δείτε αν η κλήση λειτουργεί μόνο με ACL.

Συμβουλή: Μπορείτε να πείτε ποια είναι η αιτία με την οποία το INVITE παίρνει το 403. Αν είναι η αρχική "INVEST", το πρόβλημα είναι πιθανότατα το ACL να μην ταιριάζει. Αν είναι το INVITE με ένα digest Auth (μετά από μια απαιτούμενη πιστοποίηση 407), το πρόβλημα είναι πιθανότατα τα διαπιστευτήρια να μην ταιριάζουν.

 

Η κλήση αποτυγχάνει με σφάλμα '403 Invalid Caller ID'

Αιτία: Οι λογαριασμοί της EASYTECH  πρέπει να χρησιμοποιούν αναγνωριστικό καλούντος επικυρωμένο από την EASYTECH .

  • Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε αριθμούς DID ή CLI.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει τον αριθμό DID είτε σε έναν αριθμό YOURCOMPANY, είτε σε επαληθευμένο αριθμό CLI, στο λογαριασμό EASYTECH .
  • Αν στο INVITE περιλαμβάνεται ένα αναγνωριστικό απομακρυσμένου συμβαλλόμενου μέρους, βεβαιωθείτε ότι είναι επίσης ρυθμισμένο σε έγκυρο αναγνωριστικό καλούντος, όπως περιγράφεται παραπάνω.

 

Η κλήση αποτυγχάνει με σφάλμα `503 Trunk concurrent limit call exceeded '

Αιτία: Χρησιμοποιείτε ένα κανάλι σε έναν λογαριασμό EASYTECH  και έχετε 2 ταυτόχρονες ενεργές κλήσεις.

  • Μπορείτε να καταργήσετε αυτόν τον περιορισμό αναβαθμίζοντας τον λογαριασμό σας με περισσότερα κανάλια
  • Εναλλακτικά, μειώστε τον αριθμό των ταυτόχρονων κλήσεων στο EASYTECH κανάλι.

 

Η κλήση κάνει σύνδεση, υπάρχει αμφίδρομος ήχος, αλλά η κλήση πέφτει μετά από 20 ή 30 δευτερόλεπτα

Αιτία: Η υποδομή επικοινωνίας SIP εσφαλμένα στέλνει ένα ACK στη EASYTECH  χρησιμοποιώντας μια διεύθυνση IP διαφορετική από τη διεύθυνση IP της κεφαλίδας επαφής που βρίσκεται στο 200 ΟΚ της EASYTECH  στο URI αιτήματος. Αυτό αναγκάζει την EASYTECH  να μην επεξεργαστεί το ACK, οπότε η συναλλαγή λήγει μετά από 30 δευτερόλεπτα και η κλήση αποσυντίθεται μέσω ενός BYE που αποστέλλεται από την πλευρά της EASYTECH  και στις δύο πλευρές της κλήσης.

  • Η υποδομή επικοινωνίας SIP θα πρέπει να χρησιμοποιεί τη διεύθυνση IP στην κεφαλίδα επαφών του 200 ΟΚ της EASYTECH στο OK στο Request URI του ACK και να στείλει το ACK στη διεύθυνση IP στην κεφαλίδα Εγγραφή-Διαδρομή του ίδιου 200 OK.

Αιτία: Η υποδομή επικοινωνίας SIP προσαρμόζει / αντικαθιστά εσφαλμένα τις ιδιωτικές διευθύνσεις IP της EASYTECH  στο URI και τις κεφαλίδες του ACK που επιστρέφουν με τις δικές τους δημόσιες διευθύνσεις IP. Αυτό αναγκάζει την EASYTECH  να δρομολογήσει το ACK πίσω στην υποδομή επικοινωνιών SIP και ως εκ τούτου δεν την επεξεργάζεται. Επειδή το ACK δεν επεξεργάζεται, η EASYTECH  (σωστά) χρονοτριβεί και διακόπτει την κλήση.

  • Η υποδομή επικοινωνίας SIP δεν πρέπει ποτέ να αντικαταστήσει οποιαδήποτε διεύθυνση IP της EASYTECH . θα πρέπει μόνο να προσαρμόσουν τις δικές τους διευθύνσεις IP.

 

Στις κλήσεις προέλευσης (από το SIP στο τηλεφωνικό σας κέντρο): δεν υπάρχει ήχος και η κλήση πέφτει μετά από 20 ή 30 δευτερόλεπτα

Αιτία: Η υποδομή SIP σας αντικαθιστά μια ιδιωτική διεύθυνση IP συγκεκριμένης υπηρεσίας EASYTECH  σε μια κεφαλίδα στοιβαγμένης διόδου με διαφορετική διεύθυνση IP σε 200 OK. Αυτό πιθανότατα οφείλεται σε μια παγκόσμια αντικατάσταση ορισμένων ιδιωτικών περιοχών IP. Αυτό θα προκαλέσει την πτώση του 200 OK στην υποδομή της EASYTECH , αποτρέποντας την αποστολή ενός ACK και προκαλώντας την τερματισμό της κλήσης από την υποδομή σας.

  • Η υποδομή σας SIP δεν πρέπει να αλλάζει τις διευθύνσεις IP στις κεφαλίδες Via όταν απαντά σε μια INVITE από την EASYTECH .

 

Στις κλήσεις προέλευσης (από το SIP στο τηλεφωνικό κέντρο σας): υπάρχει αμφίδρομος ήχος, αλλά η κλήση πέφτει μετά από 20 ή 30 δευτερόλεπτα

Αιτία: Η υποδομή SIP σας επιστρέφει ένα 200 OK με μια κεφαλίδα επαφής που περιέχει μια ιδιωτική διεύθυνση IP. Καθώς η EASYTECH  πρέπει να στείλει το ACK πίσω στη διεύθυνση IP στην κεφαλίδα επαφής, το ACK αποστέλλεται στη συγκεκριμένη διεύθυνση IP. Δεδομένου ότι οι ιδιωτικές διευθύνσεις IP δεν είναι προσπελάσιμες από το κοινό, το ACK δεν φτάνει ποτέ στην Υποδομή SIP, οπότε ο χρόνος κλήσης λήγει σε αυτό το τέλος και καταστρέφεται.

  • Η υποδομή SIP θα πρέπει να χρησιμοποιεί δημόσιες διευθύνσεις διευθύνσεων IP στην καρτέλα "Επικοινωνία", όταν απαντά σε μια πρόσκληση από την EASYTECH .

 

Στις κλήσεις προέλευσης (από το SIP στο τηλεφωνικό σας κέντρο): Η κλήση απορρίπτεται από το PBX με σφάλμα '401 μη εξουσιοδοτημένο' ή φτάνει στο PBX, αλλά το χρονοδιάγραμμα χωρίς απάντηση

Αιτία: Το τηλεφωνικό κέντρο σας δεν έχει τις διευθύνσεις IP της θύρας EASYTECH  SIP ρυθμισμένες ως Peers.

  • Ενημερώστε τη διαμόρφωση στο PBX σας έτσι ώστε οι διευθύνσεις IP σηματοδοσίας SIP Trunking για κάθε περιοχή που εφαρμόζετε να είναι Trusted Peers. Οι διευθύνσεις είναι για τις δικές μας  IP διευθύνσεις στη λίστα.

 

Η κλήση απορρίπτεται από το PBX με σφάλμα '407 Proxy Authentication Required'

Αιτία: Το τηλεφωνικό σας κέντρο δεν διαθέτει τις διευθύνσεις IP της θυρίδας SIP που έχουν διαμορφωθεί / επιλεγεί ως επιθεωρητές.

  • Ενημερώστε τη διαμόρφωση στο PBX σας έτσι ώστε οι διευθύνσεις IP σηματοδοσίας SIP Trunking για κάθε περιοχή που εφαρμόζετε να είναι Trusted Peers. Οι διευθύνσεις είναι για τις δικές μας  IP διευθύνσεις στη λίστα.

 

Η κλήση φτάνει στο PBX, αλλά χρονομετρημένη χωρίς απάντηση

Αιτία: Το τηλεφωνικό σας κέντρο δεν διαθέτει τις διευθύνσεις IP της θυρίδας SIP που έχουν διαμορφωθεί / επιλεγεί ως επιθεωρητές.

  • Ενημερώστε τη διαμόρφωση στο PBX σας έτσι ώστε οι διευθύνσεις IP σηματοδοσίας SIP Trunking για κάθε περιοχή που εφαρμόζετε να είναι Trusted Peers. Οι διευθύνσεις είναι για τις δικές μας  IP διευθύνσεις στη λίστα.

 

Η κλήση αποτυγχάνει με σφάλμα '408 Request Timeout' ή '504 Request Timeout'

Αιτία: Η EASYTECH  δεν λαμβάνει καμία απάντηση από την υποδομή SIP σας

  • Βεβαιωθείτε ότι το URI SIP που έχετε διαμορφώσει για τις ρυθμίσεις προέλευσης των καναλιών σας είναι σωστό.
  • Ελέγξτε το τείχος προστασίας για να βεβαιωθείτε ότι οι διευθύνσεις IP της EASYTECH και οι θύρες είναι επιλεγμένες στη λίστα
  • Ελέγξτε το PBX σας για να βεβαιωθείτε ότι οι διευθύνσεις IP της EASYTECH και οι θύρες βρίσκονται στην λίστα.

 

Η κλήση αποτυγχάνει με σφάλμα '422 Session Timer Too Small'

Αιτία: Το PBX του πελάτη έχει ρυθμιστεί με τιμή Session-Expires, η οποία είναι μεγαλύτερη από ό, τι είναι στο INVITE. Πιθανά ζητήματα είναι:

  • Το PBX του πελάτη έχει διαμορφωθεί σε πολύ μεγάλη τιμή Session-Expires.
  • Το Carrier INVITE έχει μια πολύ μικρή συνδιάσκεψη-Expires configured.

Η EASYTECH  δεν υποστηρίζει αυτή τη στιγμή τους Χρονομετρητές περιόδου σύνδεσης, επομένως καταργούμε την κεφαλίδα Υποστηριζόμενη: Χρονοδιακόπτης. Ως εκ τούτου, η τιμή Session-Expires πραγματικά πρέπει να αγνοηθεί από το PBX, αλλά πολλοί δεν το κάνουν. Ως εναλλακτική λύση, θα πρέπει να μειώσετε την τιμή της συνόδου PBX-Expires σε κάτι λογικό, όπως οι συνηθισμένες προεπιλογές των 1800 ή 3600.

 

Η κλήση δεν φτάνει στο τηλεφωνικό κέντρο σας και δεν εμφανίζεται στα ημερολόγια κλήσεων της Easytech

Αιτία: Έχετε είτε δεν έχετε ρυθμίσει ένα URI προέλευσης SIP για τον κόμβο SIP σας EASYTECH  είτε έχετε διαμορφώσει ένα "κακό" URI SIP που δεν επιλύει το πρόβλημα.

  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαμορφώσει ένα έγκυρο, routable SIP URI για την Προέλευση.

 

Η κλήση σας αποτυγχάνει με σφάλμα '415 Unsupported media type' error

Αιτία: Η υποδομή SIP δεν περιέχει κωδικοποιητές που το υποστηρίζουν. Η EASYTECH  υποστηρίζει σήμερα το G.711 U-law, το G711 A-law, το GSM-FR, το G729, το SPEEX, το iLBC

  • Βεβαιωθείτε ότι η υποδομή SIP υποστηρίζει το G.711 PCMU.

 

Στις κλήσεις Origination (από το PSTN στο PBX σας): Το INVITE φτάνει στο PBX, αλλά το χρονοδιάγραμμα δεν ανταποκρίνεται και το INVITE δεν εμφανίζεται στα αρχεία καταγραφής PBX

Αιτία: Το τείχος προστασίας σας δεν έχει τις διευθύνσεις IP της θύρας EASYTECH  SIP κατά την άφιξη.

  • Ενημερώστε τις παραμέτρους στο τείχος προστασίας σας, έτσι ώστε οι διευθύνσεις IP σηματοδοσίας SIP Trunking για κάθε συγκεκριμένη περιοχή να είναι επιλεγμένες σε λίστα. Οι διευθύνσεις είναι για τις δικές μας  IP διευθύνσεις στη λίστα.

 

Το πρόσωπο που βρίσκεται στο PSTN μπορεί να ακούσει το άτομο στο PBX σας αλλά όχι το αντίστροφο

Αιτία: Το τηλεφωνικό σας κέντρο βάζει τη διεύθυνση IP LAN στο SDP που στέλνει στην EASYTECH

  • Ενημερώστε τη διαμόρφωση στο PBX σας ώστε να βάλει τη διεύθυνση IP WAN του στο SDP

Αιτία: Το τείχος προστασίας σας αποκλείει τα πακέτα RTP από την EASYTECH

  • Ενημερώστε το τείχος προστασίας για να επιτρέψετε / να περάσετε το RTP από τις IP / θύρες EASYTECH σύμφωνα με τη λίστα διευθύνσεων διεύθυνσης IP.

 

Το άτομο στο PBX σας μπορεί να ακούσει το άτομο στο τέλος του PSTN της κλήσης, αλλά όχι το αντίστροφο

Αιτία: Το τείχος προστασίας σας αποκλείει τα πακέτα RTP από το τηλεφωνικό κέντρο σας στην EASYTECH

  • Ενημερώστε το τείχος προστασίας για να επιτρέψετε / περάσετε το RTP από τις διευθύνσεις και τις θύρες IP PBX σας

Αιτία: Ο παροχέας Internet σας αποκλείει τα πακέτα RTP από το τηλεφωνικό κέντρο σας στην EASYTECH

  • Επικοινωνήστε με τον παροχέα υπηρεσιών Διαδικτύου για να τους επιτρέψετε να επιτρέψουν / να περάσουν το RTP από τις διευθύνσεις και τις θύρες IP PBX σας

Αιτία: Τα πακέτα RTP σας ακολουθούν μια διαδρομή που μειώνει το TTL στα πακέτα σε μια τιμή πολύ χαμηλή για να γίνει μέσω του D4u