Virtual PBX ή Εικονικό τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα εξελιγμένο τηλεφωνικό κέντρο στο cloud , και έτσι δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε τίποτα στον χώρο . Κατά συνέπεια δεν έχετε φυσική εγκατάστασή στον χώρο της επιχείρησης σας , αποκομίζοντας πολλαπλά οφέλη.
Ένα Virtual PBX είναι ένα Ιδιωτικό Τηλεφωνικό Σύστημα που λειτουργεί πάνω σε απομακρυσμένες υποδομές και όχι πάνω σε εξοπλισμό που υπάρχει και λειτουργεί στο χώρο του γραφείου (On Premise PBX). Είναι επίσης γνωστό ώς Εικονικό Τηλεφωνικό Σύστημα (Virtual PBX) και τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνουν οι εταιρίες που το χρησιμοποιούν είναι η εξάλειψη των κόστων εγκατάστασης, λειτουργίας και συντήρησης του VoIP PBX καθώς ο VoIP πάροχος φιλοξενεί το Ιδιωτικό Τηλεφωνικό Σύστημα για εκείνους.
Ένα Virtual Τηλεφωνικό Σύστημα επιτρέπει στους χρήστες του να το χρησιμοποιούν και να εκμεταλλεύονται πλήρως τα χαρακτηριστικά του τηλεφωνικού τους συστήματος που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων Φωνητικό Ταχυδρομίο, Φαξ, Αυτόματους Χαιρετισμούς, Διασκέψεις.
Οι εταιρίες που προσφέρουν ως υπηρεσία το Virtual Τηλεφωνικό Σύστημα στους πελάτες τους διαχειρίζονται τη μεταγωγή ή/ και δρομολόγηση κλήσεων όπως επίσης και τις εργασίες συντήρησης που εμπλέκονται στην υπηρεσία του Virtual Τηλεφωνικού Συστήματος.
Βασικά Πλεονεκτήματα της υπηρεσίας Virtual Τηλεφωνικού Συστήματος
- Αρχική και συνεχιζόμενη μείωση κόστους – δε χρειάζεται να επενδύσετε πολλά για την εγκατάσταση του τηλεφωνικού συστήματος ενώ επίσης τα έξοδα συντήρησης είναι κατά πολύ λιγότερα αφοού δεν υπάρχει λόγος να προσλάβετε κάποιον για τη διαχείριση και συντήρηση του Τηλεφωνικού σας Συστήματος.
- Εξαλείψτε τους περιορισμούς στο γραφείο – οι υπαλλήλοι μπορούν να εργαστούν από οπουδήποτεμε το εικονικό τηλεφωνικό σύστημα. Ιδανικό για όσους εργάζονται από το σπίτι ή για πωλητές που βρίσκονται συνέχεια εν κινήση.
- Ενίσχυση της εταιρικής εικόνας – οι μικρές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Virtual τηλεφωνικό σύστημα μπορούν να δώσουν προς τα έξω την εντύπωση ενός μεγάλου οργανισμού που έχει ένα επαγγελματικό τηλεφωνικό σύστημα.
- Επεκτασιμότητα – με ένα εικονικό τηλεφωνικό σύστημα οι επιχειρήσεις μπορούν να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν τηλεφωνικές επεκτάσεις καθώς μεγαλώνουν.
- Εύκολο στη χρήση – η χρήση του είναι πολύ πιο εύκολη από ένα παραδοσιακό τηλεφωνικό σύστημα αφού δεν υπάρχει η διαχείριση του τελικού χρήστη
- Χαμηλό κόστος εγκατάστασης & παραμετροποίησης .
- Υψηλή ποιότητα τηλεφωνικών κλήσεων (μέσω της υπηρεσίας μας).
- Πολλαπλές τηλεφωνικές διευκολύνσεις.
- Ηλεκτρονική διαχείριση υπηρεσίας μέσω WEB.
- Ηλεκτρονική διαχείριση των κλήσεων μέσω της πλατφόρμας μας .
- Εύκολη αναβάθμιση της υπηρεσίας ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης σας.
- Επιτρέπει την δημιουργία κεντρικών αριθμών επικοινωνίας για μια εταιρία. π.χ. Το τμήμα υποστήριξης έχει απευθείας τηλεφωνικό αριθμό, όπως και το λογιστήριο. Όταν κάποιος καλεί τον κεντρικό αριθμό ενός τμήματος τότε όλα τα τηλέφωνα που ανήκουν σε αυτό το τμήμα αρχίζουν να χτυπούν μέχρι κάποιος να απαντήσει.
- Κάθε ένας μπορεί να χρησιμοποιήσει την συσκευή της αρεσκείας του, ή VoIP συσκευή , ή smartphone , ή pc softphone. Η επιλογή είναι δική σας!
- Δημιουργία σύνθετων σεναρίων τηλεφωνίας.
- Δημιουργία προγράμματος όταν είστε κλειστά ή ανοιχτά.
- Δυνατότητα προ απάντησης.
- Ανάλογα με τις ανάγκες, μπορείτε να δέχθηκε από 2 έως και 120 ταυτόχρονες κλήσεις .
- Κάθε εργαζόμενος έχει ταυτόχρονα και δικό του προσωπικό τηλεφωνικό αριθμό και τηλεφωνητή .
- Οι εργαζόμενοι σας μπορεί να βρίσκονται σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και μπορούν να απαντούν στις κλήσεις σας κανονικά σαν να ήταν στο γραφείο και μπορούν να μεταφέρουν κλήσεις στον άλλον όπου και αν βρίσκονται.
- Όλοι οι εργαζόμενοι σας μιλούν ΔΩΡΕΑΝ μεταξύ τους όπου και αν βρίσκονται.


